Przygotowanie skutecznego landing page

0
264
Przygotowanie skutecznego landing page

Landing page to pierwsza strona, na którą trafia użytkownik po kliknięciu w reklamę. Powinna ona nie tylko dobrze reprezentować daną firmę, ale przede wszystkim zaciekawić odbiorę i zatrzymać go na dłużej. Przygotowanie strony produktowej powinno być procesem dokładnie przemyślanym. Jest ona niezwykle ważnym ogniwem na drodze do sukcesu.

Jak przygotować skuteczne landing page?

Landing page powinno z jednej strony być oryginalne i reprezentować daną firmę, z drugiej strony warto jednak trzymać się pewnych zasad, które zwiększają szansę na konwersję. Jedną z pierwszych rzeczy, na którą zwraca uwagę użytkownik, jest nagłówek. Powinien być on ciekawy i zachęcać do pozostania na stronie. Przedstawiając swoją ofertę należy przede wszystkim posługiwać się językiem korzyści, czyli pokazać odbiory, co zyska, decydując się kupić dany produkt lub usługę. Ważne, aby strona rozwiewała wątpliwości użytkownika. Należy postawić się na jego miejscu i odpowiedzieć na jego potencjalne pytania. Warto również posłużyć się tzw. dowodem społecznym w postaci pokazania pozytywnych opinii od klientów czy licznika udostępnień i polubień . Oczywiście strona powinna nienagannie prezentować się wizualnie. Dobrze jeśli zawiera ona widoczne buttony, które ułatwiają wykonanie kolejnego kroku jak rezerwacja, zakup czy uzupełnienie formularza.

Czy można samemu przygotować skuteczny landing page?

Wiele agencji marketingowych oferuje możliwość stworzenia przemyślanego i profesjonalnego landing page. To kusząca opcja, ale też bardzo droga. Wielu osób zwyczajnie nie stać na tego typu usługę. To jednak nie powód do zmartwień. Stosując się do kilku zasad, można samemu stworzyć odpowiednią stronę produktową. Pomaga w tym serwis Freshmail.pl, gdzie skorzystać można z intuicyjnego programu do wysłania newsletterów i mailingów. Nie ma więc potrzeby szukania pomocy grafika czy kodera, co pociąga za sobą koszty. Swój landing page bez większego problemu można stworzyć samemu. Strona będzie prezentowała się profesjonalne, będzie także czytelna dla odbiorców i usprawni ich kontakt z daną marką.

Każdy przedsiębiorca musi jakość zaprezentować swoją ofertę. Pomaga w tym landing page. Jego stworzenie wcale nie musi pociągać za sobą dużych kosztów. Można przecież skorzystać z FreshMail! Przed przystąpieniem do pracy, warto dokładnie przemyśleć, jak będzie prezentować się strona produktowa. Powinna być ona atrakcyjna dla odbiory, a zarazem czytelna, zawierając korzyści związane z danym produktem lub usługą. Warto także zachęcać użytkowników do interakcji.

[Głosów:0    Średnia:0/5]
PODZIEL SIĘ

ZOSTAW ODPOWIEDŹ

Please enter your comment!
Please enter your name here